Badat i värmen!

Hejsan!

Idag har jag varit och badat i Stendal med Pappa, Joel och Zorro! Vi var där i ungefär en timme bara eftersom vi skulle fira en släkting senare idag. Snacka om att vattnet var varmt! Zorro var helt överlycklig över att få svalka sig i det härliga vattnet (jag med). Pappa den badkrukan låg bara och läste och drack lite kaffe då och då...

Påvägen hem så skulle vi äta lunch på pizzerian. Pappa och Joel åt pizza medan jag smaskade på min kyckling sallad x)

Sen vid 3 tiden så gick vi till en lokal och firade min gammel morbror som har fyllt 65!! GRATTIS FERI! :D

BILDER FRÅN DAGEN!





Någon som solar sig efter badet? :)



Joel och pappa i bakrunden...x)



Zorro vill ge pussar till alla! :'*



Zorro undrar om det finns godis i Joels öra..

Kommentarer
Postat av: nnaarrriin

sooooooooooooool & baaaaaaaaaad :D<3<3

2009-07-01 @ 23:15:08
URL: http://naarin.blogg.se/
Postat av: zellan

Joanna kolla på bilden med din pappa och joel. Persan har dubbelhaka x)

2009-07-06 @ 20:45:51
URL: http://mszellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0