Hej igen!

Tjoo!

Nu ska jag berätta att jag både varit på hundläger och gräsö! båda två var jätte kul men hundlägret vinner nog iallfall :)
Jag kommer dock bara lägga inn bilder från gräsö nu eftersom mitt minneskort krachade på mobilen och alla mina bilder från hunlägret togs bort D: Zorro tyckte nog hundlägret var kul, det gjorde jag iallafall. Alla på hundlägret var jätte trevliga och det var kul att lära känna nya människor och deras hundar.

På gräsö fiskade och badade vi för det mesta (jag familjen och några andra släktingar) Sedan dagen innan vi skulle åka hem så gick på på en kajak kurs som lärde oss hur man paddlar kajak och kliver upp i en kajak o.sv , hehe jag blev väldigt blöt och förlorade mot pappa och joel när vi skulle köra ett race med kajakerna mot varanndra.



En bit av huset (bilderna är lite dålig för jag använde bara min mobil kamera <.<)



En annan bit av det fina huset ;)



Här sitter hela familjen och äter lunch påväg hem från gräsö :) (jag åt kycklingsallad! x3)



Sötisen Tillie!!




Oh no! Tillie died! ;O ;O (not)



Trying to look cute and innocent...:3




Min lill-kusin som pekar på trädet !



Nu har han hittat ett löv...eller en pinne tror jag....



Daniel på båten :)



Joel och Lo tittar ut genom fönstret från en jätte stor fyr!!



Fyren vi gick längst upp i!



Så här såg marken ut från fyren



1.



2.



3.


4.

Kommentarer
Postat av: FiNk_Z

First!!!

2009-06-27 @ 00:27:30
Postat av: FiNk_Z

Coola Bider :P

2009-06-27 @ 00:30:07
Postat av: Anonym

Vackra bilder på landskapet!!!

2009-06-27 @ 22:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0