Regnig dag! D:

HejHej!

Villken Regning dag! nu får solen för tusan blotta sig lite jag är så trött på tunga moln och regninga dagar.
Idag har det varit skola (som vanligt?) efter lunchen skulle eleverna (9 orna) möta lärarna i en fotbollsmatch. Jag såg inte klart hela så jag vet inte hur den slutade <.< nån annan som kanske vet? :<

Sedan åkte jag hem till Felicia och följde med henne och hennes mamma på Chicos hundträning :) Chico var duktig och spanade inn dom andra hundarna x)

innan vi åkte hem släppte dom av mig i tumba där jag träffade pappa, Sedan gick vi och handlade lite saker samt en Tårta till mamma eftersom hon fyller år imorgon! <3 När jag kom hem fick jag och brosan choklad av mamma varför vet jag inte x)




Här kommer lite bilder av dagens inköp - vad tycks? :)

   

Chokladen jag fick av mamma <33               Kakorna som fanns brevid tårtan! :3                 






Kommentarer
Postat av: Alisa

Myuhufufu~ Vill också ha cookies >.<

Vi måste också åka till Tumba nångång och shoppa! XD

2009-06-10 @ 20:18:27
URL: http://fantasyanddestiny.blogg.se/
Postat av: Alisa

sv: den kommer äta nig nu... JEEEEEEEEEELP!!!! :O

2009-06-10 @ 20:28:05
URL: http://fantasyanddestiny.blogg.se/
Postat av: rasmus

det var vel en okej sida men som jag sa det är nog en sida för tjejer

2009-06-10 @ 21:08:10
Postat av: sara

Ooo kakor:D

2009-06-10 @ 21:21:18
URL: http://rosajeans.blogg.se/
Postat av: anonym

bbbbbllllllllääääääääää

2009-06-12 @ 16:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0