Zorro! <3

vid 6 tiden var jag ute och gick med zorro i 2 timmar! Zorro är en helt underbar hund (han är inte min hund utan har en annan ägare) iallafall så sa zorros ägare att det var ok för mig att lägga in bilder av Zorro på min blogg :) (Zorro är en Golden retriver)

ungefär en timme efter att jag varit ute med zorro så gick jag ut med honom igen fast med Chelsea och Amanto (Amanto e Chelseas hund och han är en svart labbe)



Zorro stirrar ut över gatan :)



Zorro myser i gräset x)



Zorro tog sig en tupplur :)



Glada Amanto :D



Den lilla prinssesan Tillie ;)


Kommentarer
Postat av: Alisa

Min topp-lista av hundarna i ditt inlägg! (Top 3)



1. Zorro

2. Tillie

3. Amanto



Hihihih, kramisar på hundisarna! <333

2009-06-11 @ 23:16:25
URL: http://fantasyanddestiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0